Home sweet home! - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Tim Bijpost - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Tim Bijpost - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Blijf op de hoogte en volg Tim

21 Augustus 2013 | Nederland, Schagen

Vliegen met Aeroflot, was echt perfect! De vlucht van Hongkong naar Moskou is voorbij gevlogen. Daar waar ik eerder wel eens met Egypt Air heb gevolgen en dat iets minder was gezien de luxe, was deze bij Aeroflt meer dan aanwezig. Een tvscherm voor je met de nieuwste films, ik heb er twee gekeken en meer dan genoeg eten en drinken plus een klein dutje zorgde ervoor dat de 10 uur zijn omgevlogen. Ook de twee uur wachten in Moskou duurde niet zo lang . Op zoek naar een biertje en een fles wodka voor thuis, was de tijd zo voorbij!

Slotstuk:
6,5 week, vijf landen, Estland, Rusland, Mongolië, China en hongkong en de tijd is werkelijk omgevlogen. Voor mijn gevoel is het nog maar een week geleden dat ik in het vliegtuig ben gestapt naar Tallinn... Alle landen op zich hebben mij een heleboel moois laten zien. De treinreis natuurlijk, een van mijn droomreizen, Rusland met zijn imposante steden en natuur in Siberië, Mongolië met de verschrikkelijke hoofdstad Ulaanbaatar, maar met de mooiste natuur die ik ooit gezien heb in mijn leven. Wat een enorme uitgestrekte vlaktes met bijna geen mensen en zoveel verschillende landschappen. China daarentegen is immens. Dit land heeft zoveel grote steden en zoveel te bieden. De westerse toeristen zijn hier echter minder belangrijk gezien de vele inwoners die zelf ook op vakantie gaan in eigen land. De steden, Beijing, Xian en Chengdu, maar daarentegen de natuur in de Tiger Leaping Gorge en het strand op Hâinán. De diversiteit is enorm.
Al met al kan ik zeggen dat de ervaring die ik meegemaakt enorm is geweest en dat ik hier de aankomende tijd nog van moet bijkomen, hoewel ik al snel weer moet werken. Echter is met deze reis mijn honger naar het reizen alles behalve afgenomen. Meer en meer... Tijdens een reis als dit ben je al aan het plannen voor je nieuwe vakantie volgend jaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Actief sinds 21 Mei 2013
Verslag gelezen: 1099
Totaal aantal bezoekers 181553

Voorgaande reizen:

23 Juli 2017 - 25 Augustus 2017

Roadtrip Europa

16 Juli 2016 - 08 Januari 2017

Zijderoute

15 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Canada en de Verenigde Staten

04 Mei 2015 - 08 Mei 2015

Duitsland en Polen

20 Oktober 2014 - 20 Oktober 2014

Vakantietripjes

08 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Thailand, Myanmar en Cambodja!

06 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Trans-Siberië Express!!!

Landen bezocht: