Nog een week... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Tim Bijpost - WaarBenJij.nu Nog een week... - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Tim Bijpost - WaarBenJij.nu

Nog een week...

Blijf op de hoogte en volg Tim

30 Juni 2014 | Nederland, Schagen

Nog een week en dan gaat het grote avontuur weer beginnen. Voor Tim de 6e keer een grote reis, maar voor Demi een heel groot eerste avontuur!

De voorbereidingen zijn zo goed als gedaan en de spullen liggen klaar.
Het is de bedoeling om deze keer in vijf weken de landen Thailand, Myanmar en Cambodja aan te doen...

Volgende week dinsdag stappen we vroeg in de ochtend in het vliegtuig met Aeroflot richting Moskou. Voor Tim wederom Aeroflot, na de goede ervaring van vorig jaar. In Moskou moeten we ongeveer 6 uur wachten voordat we verder vliegen naar Thailand. Woensdagochtend komen we aan in Bangkok!
De eerste week is zo goed al gepland, maar in de andere weken zullen we zien wat er op ons pad komt!

Na Bangkok gaan we richting het noorden van Thailand, Chiang Mai, om hoogstwaarschijnlijk een jungle tour te gaan doen. Hoogstwaarschijnlijk vanwege de WK finale op zondag :)
Na Chiang Mai gaan we richting Myanmar. Om precies te zijn de voormalige hoofdstad, Yangon. Myanmar, voor Tim de reden om wederom richting Azië te gaan. Dit nog redelijk ongerepte land is pas sinds een paar jaar echt open voor toeristen en vandaar nog niet zo toeristisch als Thailand, hoewel het erg snel gaat in voormalig Birma.
In Myanmar is het de bedoeling om vanuit Yangon naar Bagan, Inle Lake en Mandalay te gaan!

Na Myanmar is Cambodja aan de beurt. Cambodja, het land waar een kleine 20 jaar geleden nog oorlog was... Demi wilt erg graag naar Cambodja toe, maar ook Tim is erg benieuwd naar dit land!
Hoogstwaarschijnlijk wordt het sowieso Siem Raep en de niet te missen Angkor What. Hierna door richting de hoofdstad Phnom Penh.

Tot nu toe is het de bedoeling om te eindigen op een heerlijk eiland met van die mooie witte stranden... Waarschijnlijk ergens in het zuiden van Thailand waar dan ook de Full Moon Party wordt gehouden op Kho Phangan!

Maar zoals al gezegd... Het zijn tot nu toe nog alleen maar plannen! We zullen zien wat er op ons pad komt! En of Demi het een beetje uit houdt in het verre Oosten! maar daar hebben we natuurlijk alle vertrouwen in.

• 30 Juni 2014 - 20:04

Gijssie:

Dit gaat weer een heel avontuur worden voor jullie. Eerst maar ff uitpuffen van het kermisgebeuren en het vele werken van oa Demi. Ook ik zal dit avontuur weer op de voet gaan volgen. Veel succes met de voorbereidingen en andere aktivieteiten .. Greetz gijssie.

• 01 Juli 2014 - 20:32

Denise:

Heel veel plezier met zn tweeën. Super om weer te reisverslagen te lezen!

• 02 Juli 2014 - 14:24

Marloes:

Alvast goeie reis,

• 03 Juli 2014 - 22:00

Jolanda:

Hoi lieve Tim & Demi
    Het gaat nu eindelijk gebeuren jullie grote avontuur!!
    Veel succes met de voorbereidingen en natuurlijk ga ik jullie reisverslagen volgen!
    Lieverds ik wens jullie véél plezier met z'n 2tjes en GENIETEN óók Demi
    liefs xx Jolanda

• 09 Juli 2014 - 11:31

Oma Bijpost:

Lieve Tim en Demi,net je eerste deel van je reisverslag gelezen ,we kijken uit naar het vervolg ! heel veel plezier en lieve groetjes van ons.